En bättre överblick

Som ni kanske kommer ihåg så rensade jag gareroben för ett tag sedan. Dels för att gör mig av med sådant som jag inte längre kan ha eller inte använder men också för att få bättre koll på vad jag faktiskt redan har i min garderob. Genom att göra denna rensning så upptäckte jag att jag redan har några saker som stod på min lista över den perfekta basgarderoben vilket gjorde att jag kunde stryka dem från listan.    
 
  • Vit, grå, marin & svart t-shirt
  • Svarta & mörkblå jeans
  • Skinnbyxor
  • Kostymbyxor
  • Kavaj
  • Tröjor i kashmir & merionull
  • Blusar & linnen
  • Vit lös skjorta
  • Kofta i längre modell
  • Little black dress
  • Pennkjol
  • Kappa
  • Pälsjacka
  • Skinnjacka
  • Klassiska svarta pumps
  • Boots
  • Sneakers
  • Ballerinaskor/Loafers
  • Kvalitetsväska, tillräckligt stor för att få ner en dator
  • Clutch
  • Signatursmycken
 
Allmänt | |
#1 - - Netti Starby:

Härligt och allt det där har jag med :-D Kram

Svar: Härligt att ha den perfekta basgarderoben, längtar tills jag är där! :)
Minbasgarderob

#2 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Bra lista :)

Svar: Tack! :)
Minbasgarderob

#3 - - sommarblom.blogg.se:

Spännande!

Svar: Eller hur! Följa gärna min blogg för att se hur det går för mig :D
Minbasgarderob

Upp